|
|
Στο περίπτερο της YAMAHA
|
Λαγός(Team manager) και Δημήτρης (Β’ μηχανικός)
|
|
|
περιμένωντας τα καινούργια “πασουμάκια”
|
Όχι...δεν πρόκεται για κατασκοπεία σε άλλο Fazer απλά αλλάζανε οι βάρδιες που το κρατούσαμε γιατί είχαμε πάρει δανεικό το stand!
|
Μπαίνοντας για τα 2α χρονομετρημένα είχα την απαιτούμενη ενέργεια και κατέβασα τον χρόνο 1.02.861 ανεβαίνοντας μια θέση, δηλαδή 4ος. Αυτό δεν σημαίνει απλά μια θέση, αλλά από την 2η γραμμή εκκίνησης στην 1η γραμμή. Συνολικά συμπλήρωσα 48 γύρους δοκιμαστικών. Μετά από τα χρονομετρημένα φάγαμε σχεδόν 2 ώρες για να αλλάξουμε λάστιχα. Όχι ότι το team μου ήταν τόσο άσχετοι, αλλά περιμέναμε να πάρουμε από άλλους δανεικά stand για να σηκώσουμε το μηχανάκι. Αλλάξαμε και τα τακάκια και φύγαμε για το σπίτι. Κυριακή: φτάσαμε το πρωί και μπήκα στην πίστα για 10 λεπτά δοκιμαστικών.Μέχρι τις 11.00 πού ήταν και η εκκίνηση μαζεύτηκαν πάνω από 20 δικά μου άτομα (πιο δημοφιλές και από τον Valentino)Έτοιμοι στην γραμμή εκκίνησης: σβήνουν τα φανάρια και ξεκινάω γρηγορότερα από όλους, λίγα μέτρα μετά ο (Πρωταθλητής) Μάριος Ταγκλής με περνάει. Μέχρι την Κ1 όλα αλλάξανε. Βρέθηκα 4ος για αρκετούς γύρους. Μετά του Victor το μηχανάκι (2ος) έμμεινε από μηχανική βλάβη, και έτσι βρέθηκα 3ος σχεδόν μέχρι το τέλος. Πίσω μου σε απόσταση αναπνοής ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Μιχάλης Κύριος. Με πέρασε, τον πέρασα με πέρασε 1 γύρο πριν το τέλος και έτσι τέλειωσε και ο αγώνας. 4ος για 2η φορά. Δεν πειράζει όμως…του χρόνου πάλι.
|
|
|
Ο γνωστός Paparazi Babi’s με τον Πέτρακα (Team supervisor)
|
Αν συνεχίσουμε με τέτοιες βελτιώσεις στο look,του χρόνου παγκόσμιο!
|
|
|
Η κλασική σουζίτσα στην εκκίνηση
|
Κι’όμως δεν είμαι δικάβαλο! πολύ πίεση απο τον Μιχάλη Κύριο
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Απονομή απο τον κ.Μπαβέλα
|
Μόνο 40 λεπτά χρειάστηκε το 4μελές team για να βάλει το....πλαϊνό στάντ!!
|
|
|
Αναμνηστική φωτό
|
Το “φορτηγό” της ομάδας,με 2 βαλίτσες, την φόρμα, κράνος και 1 ζευγάρι λάστιχα!
|