SUZUKI GSXR 1000 K7-K8

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΩΝ ΡΕΘΥΜΝΟΥ

SUZUKI GSXR 1000 K7
The “Gixxer”

Το 1986 η Suzuki παρουσίασε μια μοτοσυκλέτα πολύ ριζοσπαστική για την εποχή της. Ο κινητήρας της απέδιδε 128 ίππους από 1052 κυβικά και συνολικό βάρος 197 κιλά. Ήταν μια πραγματική ρέπλικα αγώνων και άκουγε στην κωδική ονομασία “GSXR 1100”. Από τότε μέχρι το 1998 δέχτηκε αρκετές αλλαγές και επεμβάσεις με σημαντικότερη το 1993 που απέκτησε υδρόψύξη. Το 1998 ήταν η τελευταία χρονιά που παράχθηκε το 1100 και παρήγαγε 155 ίππους που κινούσαν τα 231 κιλά της μοτοσυκλέτας.

 

Οι τριγωνικές εξατμίσεις δένουν αρμονικά με την σχεδίαση της ουράς

Τον Σεπτέμβριο του 2000 η Suzuki παρουσίασε στο Σαλόνι μοτοσυκλέτας του Μονάχου την νέα ολοκαίνουργια GSXR που σε σχέση με τον προκάτοχο της, μόνο η ονομασία έμεινε ίδια για λόγους μάρκετινγκ. Ξεκίνησε να πουλιέται το 2001 και η ονομασία του μοντέλου ήταν «Κ1». Αν και ήταν κατά 100 κυβικά μικρότερη, η ισχύς ανέβηκε στους 160 ίππους, και τα σύγχρονα υλικά και οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις φάνηκαν στο βάρος, αφού η μοτοσυκλέτα ζύγιζε μόνο 170 κιλά έχοντας έτσι μια αναλογία σχεδόν 1 κιλό ανά ίππο. Τα επόμενα μοντέλα (Κ3 το 2003, Κ5 το 2005) δεν είχαν τόσο θεαματικές αλλαγές ωστόσο κράταγαν τον πήχη σε ψηλά επίπεδα καθώς ο ανταγωνισμός καιροφυλαχτούσε με άκρως ανταγωνιστικά μοντέλα όπως το R1 της Yamaha, Honda CBR, Kawasaki ZX κ.α.

Τεχνολογία led στα πίσω φωτιστικά σώματα

Πλήρες και ευδιάκριτα τα όργανα.

Το GSX-R 1000 Κ7, στη νέα τάση που χαρακτηρίζει την κατηγορία, εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά βοηθήματα και ραφινάρεται στα σημεία ώστε να παντρέψει μαγικά τα δυναμικά του χαρακτηριστικά σε ένα πιο προσιτό ύφος. Τοποθετήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής κουμπί που ελέγχει την χαρτογράφηση του ψεκασμού σε τρία διαφορετικά προγράμματα ισχύος (A, Bκαι C). Η μέγιστη ιπποδύναμη που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι 185 ίπποι που με την χρήση του Ram-air φλερτάρει τους 200.
 Αν και η κατηγορία των Supersport δεν κατέχει μεγάλο αγοραστικό ενδιαφέρον στην χώρα μας (περίπου το 30% το 2008), το ενδιαφέρον για την κατηγορία είναι πολύ μεγάλο. Απόλυτες μοτοσυκλέτες που με μερικές μετατροπές τρέχουν στα παγκόσμια πρωταθλήματα ταχύτητας και με ένα πολύ λογικό ποσό μπορείτε να την έχετε στο γκαράζ. Το μοντέλο του 2001 στοίχιζε όταν κυκλοφόρησε 5.350.000 δρχ. (15.700 ευρώ). Το 2008 η αντίστοιχη μοτοσυκλέτα στοιχίζει 12 με 12.500 ευρώ.

Για κάτι τέτοια είναι κατασκευασμένη

Βurn out

Στον δρόμο η μοτοσυκλέτα έχει μια πολύ ανάλαφρη αίσθηση που τίποτα δεν προδίδει 1000 κυβικά που κρύβει μέσα στα πλαστικά fairing. Ακόμα και μέσα στην πόλη είναι πολύ ευέλικτη χωρίς να κουράζει η θέση οδήγησης. Φυσικά οι αρετές τις φαίνονται στο εθνικό δίκτυο και πολύ περισσότερο στις πίστες για τις οποίες είναι άλλωστε κατασκευασμένο. Η οδήγηση και οι εναλλαγές δεν είναι «ξηρές» και απόλυτες με αποτέλεσμα να εμπνέει εμπιστοσύνη και να μην φοβίζει τον οδηγό με περιττά κουνήματα και ταλαντώσεις. Τα φρένα είναι ικανοποιητικά, αλλά το αρμονικό δέσιμο πλαισίου-αναρτήσεων δίνει ένα άριστο αποτέλεσμα και την σιγουριά στην οδήγηση που προαναφέραμε.
 Ξεκινώντας από στάση τα πρώτα 100 έρχονται σε κάτω από 3 δευτερόλεπτα και ο κόφτης στην πρώτη ταχύτητα επεμβαίνει στα 148 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι ήδη με την πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο έχετε περάσει το όριο ταχύτητας σε οποιοδήποτε  Ελληνικό δίκτυο και αν κινήστε. Με την 6η ταχύτητα στο κιβώτιο το ψηφιακό κοντέρ δείχνει την ένδειξη 299 καθώς εκεί επεμβαίνει ο ηλεκτρονικός κόφτης.  Μέχρι τις 3 με 3.500 στροφές ο κινητήρας αποδίδει απλά ικανοποιητικά, μετά τις 4.000 ο κινητήρας ζωντανεύει και μετά τις 8 μέχρι τον κόφτη στις 14.500 η δύναμη που φτάνει στον τροχό χρειάζεται και δυνατά χέρια και εμπειρία για να την δαμάσεις. Η κατανάλωση που πετύχαμε με το πρόγραμμα “C” και οικονομική οδήγηση είναι 5 λίτρα ανα 100 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει πρακτικά οτι θα έχει μια αυτονομιία 350 χιλιόμετρα. Όταν όμως οδηγηθεί στο όριο περνάει τα 10 λίτρα.

Και με 1η και με 2α και με 3η....

Το κουμπί που αλλάζει τις χαρτογραφίσεις

 Με την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα έχω διανύσει 16.000 χιλιόμετρα και συνολικά με GSXRπερίπου 140.000 χιλιόμετρα. Είναι η προσωπική μου μοτοσυκλέτα και ο λόγος που επιλέγω το συγκεκριμένο μοντέλο είναι γιατί ταιριάζει με το δικό μου σωματότυπο και στυλ οδήγησης. Δεν μπορώ να πω ότι είναι καλύτερο ή χειρότερο από τα αλλά Supersport που κυκλοφορούν, απλά είναι τι ταιριάζει στον εκάστοτε οδηγό. Τα τελευταία χρόνια έχει επικρατήσει παρουσιάζετε από την Suzukiκάθε δυο χρόνια το επόμενο μοντέλο. Για το 2009 (μοντέλο Κ9) η Suzukiέχει πάλι ανανεώσει στα σημεία το GSXR με λιγότερα κιλά και περισσότερους ίππους, και αναμένεται να πουλιέται στα καταστήματα από αρχές Απριλίου.