Πανελλήνιο Πρωτάθλημα

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΩΝ ΡΕΘΥΜΝΟΥ

Αγωνιστική σεζόν 2004

Συμμετοχή στην κατηγορία «Νέων»
Μοτοσυκλέτα: YAMAHA FAZER 600 (το παλιό!)
Υποστήριξη: Thimiatzis bike shop
                     Hotel Atlantis
                     www.symore.gr

Για όσους δεν το ξέρουν η φετινή αγωνιστική χρονιά ξεκίνησε γεμάτο αβεβαιότητες. Και για τις ημερομηνίες διεξαγωγής αλλά και για την τύχη της κατηγορίας FAZER CUP που συμμετείχα την προηγούμενη χρονιά. Ήδη ο πρώτος αγώνας που ήταν να γίνει στα Μέγαρα τις 13 και 14 Μαρτίου, αναβλήθηκε. Μετά από την επιστροφή μου από το ταξίδι στις Σέρρες ημέρα Τρίτη βράδυ μαθαίνω τελικά ότι η κατηγορία «Νέων» επιτρέπει τα παλιά και τα καινούργια FAZER και επίσης SUZUKI SV 650, TRIUMPH SPEED FOUR και τα  DUCATI MONSTER 620. Την επόμενη μέρα δήλωσα συμμετοχή και έφτιαξα τα χαρτιά για την λισάνς. Και την επόμενη έβαλα πλαστικά και έφυγα με μηχανικά προβλήματα για την Αθήνα. Το επόμενο πρωί (Παρασκευή) άφησα μετά από συνεννόηση με τον Μιχάλη Θυμιατζή το FAZER μου στον Νικολάου, ο οποίος διόρθωσε το πρόβλημα και άλλαξε και ένα γρανάζι, και τέλος φόρτωσε το μηχανάκι και το πήγε στο Αεροδρόμιο της Τρίπολης όπου ήταν και ο 1ος αγώνας της φετινής χρονιάς.

Τοποθέτηση των πολυεστερικών

Τεχνικός έλεγχος

Φτάσαμε (Εγώ, Λαγός , και Δημήτρης «παίχτης») λίγο μετά τις 9.00π.μ. και πέρασα αμέσως τεχνικό έλεγχο. Λίγο αργότερα μπήκα για τα ελεύθερα δοκιμαστικά. Καλύτερος μου χρόνος 1.16.111 όπου είχα τον 3ο καλύτερο χρόνο. Αργότερα 1α χρονομετρημένα. 1.09.567 4ος χρόνος. Αποφασίσαμε να αλλάξουμε λάστιχα πριν τα 2α δοκιμαστικά μιας και τα λάστιχα που φορούσα είχαν βγάλει ήδη ένα  περσινό αγώνα και άλλα 2000 χιλιόμετρα στο δρόμο! Στην αλλαγή πήραμε κλασικά δανεικά εργαλεία και στάντ. Μας πήρε μόνο 25 λεπτά να βγάλουμε ρόδες να τις πάμε στο φορτηγό της METZELER, να αλλάξουμε λάστιχα και να βάλουμε πάλι τις ρόδες. Μπαίνω για τα 2α χρονομετρημένα. Μετά από 1 γύρο διαπιστώνω ότι δεν δουλεύουν τα όργανα. Χωρίς να έχω χρόνο για να τα επισκευάσουμε εκείνη τη στιγμή τελειώνω τα χρονομετρημένα χωρίς όργανα με χρόνο 1.07.767 4ος χρόνος. Μετά τα χρονομετρημένα με ψιλοπατέντες έφτιαξαν τα όργανα.

Μιχάλης:”μπορώ να είμαι ο μηχανικός σου??ε? σε παρακαλώ!!”

Κάτι σκαρώνουν οι μηχανικοί!

Κυριακή:

Το πρωί της Κυριακής είχαμε ένα 10λεπτο ελεύθερων δοκιμών.

Λίγο πριν της 11.00 ήμουν στην πρώτη γραμμή εκκίνησης. Γίνεται ένα μπέρδεμα με τα φώτα της εκκίνησης και μισοί ξεκίνησαν και οι υπόλοιποι όχι. Άκυρη εκκίνηση. Στην διαδικασία να ξαναμπούμε όλοι στη θέση μας, κάποιο λάθος έκανα και ξεκίνησα με 2α ταχύτητα στο κιβώτιο. Αυτό βέβαια μου κόστισε αρκετές θέσεις. Στη διάρκεια του αγώνα βρέθηκα να παλεύω για την 4η θέση με ένα TRIUMPH. Η μάχη ήταν επική, καθώς αλλάξαμε θέση 6-7 φορές. Πέρναγα μπροστά στις στροφές και με πέρναγε στις ευθείες. Τελικά τερμάτισα στην 5η θέση. Ταχύτερος μου γύρος 1.06.978. Τον καλύτερο χρόνο έκανε ο Κύριος Μιχάλης 1ος με το καινούργιο FAZER και χρόνο 1.03.886. 2ος επίσης με το καινούργιο FAZER ο Βίκτωρ Κοκκόνης, 3ος από τα SUPERMOTART Μιμίκος με DUCATI MONSTER 620 και 4ος ο Στεργιόπουλος με το TRIUMPH. O απόλυτος ταχύτερος γύρος έγινε από τον Γιάννη Μπούστα με APRILIA MILLE FACTORY και χρόνο 0.57.814! επόμενος αγώνας στα Μέγαρα 8 και 9 Μαΐου.

Επικές μάχες δόθηκαν με τον Στεργιόπουλο και το TRIUMPH SPEED FOUR

(Γιώργος)“Τί λέει ρε μάστορα το φρένο?”(Μιχάλης) “Δεν έχεις!”

Το κλασικό φορτηγό της ομάδας!

Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω το Κατάστημα THIMIATZHS BIKE SHOP για την μεγάλη υποστήριξη και τον Μιχάλη Λαγουδάκη (HOTEL ATLANTIS) που συνεχίζει να έρχεται σε κάθε αγώνα μου, και να με βοηθάει. Επίσης τον Δημήτρη Κοντογιάννη (PLANET INTERACTIVE) που ήρθε σε ρόλο Β΄ μηχανικού.